lørdag 28. februar 2009

JAMNESIAC

When in Jamaica, we do as the Jamaicans. Og derfor har det vært heller labert på bloggskrivinga til deres favorittbackpackere.

Vi dro fra den Dominikanske Republikk til Jamaica 13.feb. Mellomlanda i Miami, rakk ikke å sjekke inn sekkene våres, men fikk de til slutt. På flyplassen ble vi møtt av en svær neger som tok oss med til Jamnesia Surf Camp. Her holder Billy Mystic og familien Wilmot til. De folka her er så laid back at det ikke noe vits i forklare det engang. Så vi lar det være.

Uansett, Mad $later og O "Fire" T var de som tok vare på oss. O.T. var musikeren, og Slater var bare en altmuligmann. "Don' worry about it. Slater get you anyting! I'm the maka from Jamaica, you know". Disse gjorde egentlig ikke så mye på campen. Mesteparten av tida slang de bare rundt, men de mekka også mat til oss (en gang i blant).

Vi chillan her i ti dager, og kunne sikkert blitt der en måned til. Jamnesia altså. (Props for fet hjemmeside!)


Campen


Typer som Lion her vil du bare ta med hjem til Norge.


Di maka from jah mek yah.



Partysiggen til $later.

4 kommentarer:

  1. Shitmæn, dere chillern ass! jeg er ikkeno misunneig, det er mye kulere her hjemme. tilogmed jeg begynner å glede meg litt til jeg kan gå med sommersko.. pass på hverandre da, gutter, jeg liker dere ganske godt! hilsen tina

    SvarSlett
  2. Skal spane resten av bloggen så fort jeg får tid, men skolen kaller akkurat nå.
    Allright mengde ganja det der.

    Bra Michael Schofield look, Lasse!

    SvarSlett
  3. Kom igjen a! Makan til lame-ass blogging. UPDATE goddammit!

    SvarSlett
  4. enig med poik! skjerpings !!

    SvarSlett